sport 當前離線
進階會員
而家去買啦師兄! 另外我在bios中看不到始何設定南北橋,因為而家我雙顯卡插左落去,螢幕就會沒有 ... louiz7 發表於 2018-5-1 19:51
TOP
louiz7 當前離線
初級會員
幾$? sport 發表於 2018-5-1 19:54
現時只差ram就成大器!仲有9pin一開二 louiz7 發表於 2018-5-2 01:17
仲未買到ram? sport 發表於 2018-5-2 01:23
買到啦,不過我未裝落去住,因為我唔知點解CPU溫度長期係50度左右 louiz7 發表於 2018-5-2 02:48
原裝散熱定X62? sport 發表於 2018-5-2 03:34
X62呀,水冷都咁熱 louiz7 發表於 2018-5-2 03:58
happychanbb 當前離線
可能你裝得唔好,首先用白電油 / 火酒抹U同水冷頭表面,導熱膏不能太多或太少,大約一粒青豆到在U中間,對 ... sport 發表於 2018-5-2 04:07