而家去買啦師兄!

另外我在bios中看不到始何設定南北橋,因為而家我雙顯卡插左落去,螢幕就會沒有 ...
louiz7 發表於 2018-5-1 19:51

幾$?

TOP

幾$?
sport 發表於 2018-5-1 19:54



未過到去,佢網上就標$2200左右,平好多

TOP

幾$?
sport 發表於 2018-5-1 19:54



    現時只差ram就成大器!仲有9pin一開二

TOP

現時只差ram就成大器!仲有9pin一開二
louiz7 發表於 2018-5-2 01:17

仲未買到ram?

TOP

仲未買到ram?
sport 發表於 2018-5-2 01:23



    買到啦,不過我未裝落去住,因為我唔知點解CPU溫度長期係50度左右

TOP

買到啦,不過我未裝落去住,因為我唔知點解CPU溫度長期係50度左右
louiz7 發表於 2018-5-2 02:48

原裝散熱定X62?

TOP

原裝散熱定X62?
sport 發表於 2018-5-2 03:34



    X62呀,水冷都咁熱

TOP

X62呀,水冷都咁熱
louiz7 發表於 2018-5-2 03:58

可能你裝得唔好,首先用白電油 / 火酒抹U同水冷頭表面,導熱膏不能太多或太少,大約一粒青豆到在U中間,對角上,唔好太緊!

TOP

X62呀,水冷都咁熱
louiz7 發表於 2018-5-2 03:58



    你會唔會插左泵唔記得插風扇呀

TOP

可能你裝得唔好,首先用白電油 / 火酒抹U同水冷頭表面,導熱膏不能太多或太少,大約一粒青豆到在U中間,對 ...
sport 發表於 2018-5-2 04:07



    聽左師兄你講之後,我重新落過散熱膏同唔整得咁緊,由50度左右下降到40度左右,不過NZXT個軟件CAM仍然話我有100度左右攝氏度,我真係服左

TOP