想請教下 RAM 跟QVL重唔重要 ?

TOP

回覆 11# 賣火柴的小男孩

行到冇事咪好地地, 但係行唔到有問題嗰陣就冇數講

TOP

本帖最後由 31001625 於 2024-12-4 16:58 編輯

我4090 9800x3d 用120双塔 开机就平均温度48至50
玩2042 开4k,温度会到80至85左右,玩其他game都系7x

不過我係用佢個風扇送架散熱膏

TOP

想請教下 RAM 跟QVL重唔重要 ?
賣火柴的小男孩 發表於 2024-12-4 14:07



    跟QVL有事由廠負責(包生仔)

TOP

via HKEPC Reader for Android
PX8584 發表於 2024-11-30 18:53



X870E 真係用唔著,因為我唔用WI-FI ,USB4 我都係得個外置盒而已⋯⋯
我甚至最心儀的主機板係B650E-E,但好似唔太明智,因為比多兩百就有X670E carbon。

TOP

小的不想用full size ATX,因機箱太大,又因為ASETEK 8 代泵的240 水冷,又只得Asus 火龍3,因其是比較厚身的水冷排及冷頭,很迷你的ITX / MATX機箱又裝不到, 選來選去, 支援ASETEK 8 代泵的機箱,最細可能是機械大師C28,便用C28組了一台工業繪圖電腦,Ultra 9 285K, Kingston DDR6400 64GB, WD SN850 2TB ,Gigabyte Z890 Matx,追風者 SFC 850W,裝了3個Noctua NF-A12x25 PWM 機箱風扇,SlimSAS PCIe 16x to dual port oculink (用於egpu, 任何顯卡損耗不多於2%,因我有兩張顯卡Quadro P3000和RTX3080,USB 4.0 to PCIe with USB hub,另用egpu,方便換卡, 以及可以減低CPU溫度影響),因Ultra 9 285K,其實要用360水冷, 但小的接受不到ATX機箱的大小,只好買效能可能最好的家用一體化240水冷,單是240水冷和機箱風扇,便買了2千多元.機仍等待零件中, 下星期會收到,但現在仍等Gigabyte TB5 擴展卡的報價,雖然現在只可當TB4用,但這部電腦會用比較久的時間,所以打算也砌TB5,

機械大師C28 MATX機箱 342 x 184 x 284 (mm) 長, 闊, 高
裝280水冷, 要用ITX板, SFX電源
裝240水冷, 可用MATX板, SFX電源
https://item.taobao.com/item.htm ... 1_0%401733533791770

TOP

我身邊有朋友又係出9800x3d 但佢係出ddr5 6400 唔係6000
點解唔直接出6400?
9800x3d 上官網睇係去到5600

TOP

樓主,買到9800X3D咩?

我都等左N世了…=  =  
用5900X加4090,玩到嬲… (想換都未換到…)

好在:叫到,買左部PS5 PRO,想玩下4K 60 劍星…

TOP

想請教下 RAM 跟QVL重唔重要 ?
賣火柴的小男孩 發表於 2024-12-4 14:07

小的已好多年沒自己砌機, 全交商家砌, RAM沒跟QVL, 若行不到, 商家會同客說, 會別的型號/品牌, 所以不會發生用不到

TOP

小的已好多年沒自己砌機, 全交商家砌, RAM沒跟QVL, 若行不到, 商家會同客說, 會別的型號/品牌, 所以不會發 ...
joecn 發表於 2024-12-16 02:00


好的,謝謝分享。

TOP