回復 10# 真衰鬼

師兄..你個SPEC 好合心水...請問我原本過個 紅海豪華版有個775 扣架...用落I5 個1155 有無問題....個紅海頂得住個I5???

TOP

回復  真衰鬼

師兄..你個SPEC 好合心水...請問我原本過個 紅海豪華版有個775 扣架...用落I5 個1155 有無 ...
yu254445 發表於 2011-9-15 23:43

要買1555扣,唔知有冇
而且是單風扇,對超頻黎講應該唔夠力。
我諗要買新架喇。
買果陣要確保隻CPU風扇唔會頂住底版,否則一係轉fan、一係轉版。
又或者用水冷。

TOP

回復 12# 真衰鬼

我上紅海個網話 775/1155/1156 共用扣架......同埋可以加多把風扇...晤知堅晤堅

TOP

回復  真衰鬼

我上紅海個網話 775/1155/1156 共用扣架......同埋可以加多把風扇...晤知堅晤堅 ...
yu254445 發表於 2011-9-16 00:07

共用扣架?仲可以加風扇?
咁就不妨一試,果度慳五舊幾水架!

TOP

共用扣架?仲可以加風扇?
咁就不妨一試,果度慳五舊幾水架!
真衰鬼 發表於 2011-9-16 00:28

不過屬「單散熱」式銅片,同Noctua果D「雙散熱式」效能較差。
但亦不妨一試,唔得(唔夠勁)先算啦!

TOP