yu254445 當前離線
中級會員
TOP
真衰鬼 當前離線
進階會員
回復 真衰鬼 師兄..你個SPEC 好合心水...請問我原本過個 紅海豪華版有個775 扣架...用落I5 個1155 有無 ... yu254445 發表於 2011-9-15 23:43
回復 真衰鬼 我上紅海個網話 775/1155/1156 共用扣架......同埋可以加多把風扇...晤知堅晤堅 ... yu254445 發表於 2011-9-16 00:07
共用扣架?仲可以加風扇? 咁就不妨一試,果度慳五舊幾水架! 真衰鬼 發表於 2011-9-16 00:28