blackkh 當前離線
進階會員
無錯 主router lan 入 副router wan pptp個頁 入 username,password 和 vpn address 其他全部 auto (係s ... chungsm 發表於 2014-2-24 16:02
TOP
師兄,照你所講,如果二部asus router的話,第二部一插好線,再auto setting的話,佢自已auto會set晒所 ... gjethouse 發表於 2014-2-24 15:54
oopsxp 當前離線
worldcat 當前離線
gjethouse 當前離線
中級會員
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
因在公司,搵唔到我個model的setup畫面,我部n10e,我估個setup板面,應該差唔多,想問係咪在呢板度做set ... gjethouse 發表於 2014-2-24 18:18
就係咁喇 我部又係 n10+ chungsm 發表於 2014-2-24 19:05
唔好意思,太多問題,因為之前攪左好多都攪唔掂,係咪插好晒線之後,我應該用lan線直接插去router set係 ... gjethouse 發表於 2014-2-24 20:18
afelix 當前離線
初級會員