原帖由 v908 於 2009-4-20 02:35 發表


你都講得幾豪邁, 做生意的就是能看準某些人的心態.
一部mp3機3千幾蚊, 賣家總要做一兩個賣點出來吸引買家,
閣下買了不妨說說感受.


吃不到的葡蔔是酸的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

等佢出左行貨,試聽同睇睇行版同日版有咩分別先扑鎚都未遲,期待還期待,都要實際試下先知龍與鳳。

TOP

原帖由 gtastegirl 於 2009-4-20 11:17 發表
等佢出左行貨,試聽同睇睇行版同日版有咩分別先扑鎚都未遲,期待還期待,都要實際試下先知龍與鳳。


+1, agreed.

TOP

頂,部機無吊頸繩孔...硬食個膠case CKM-NWX1000

[ 本帖最後由 rickywk 於 2009-4-20 17:06 編輯 ]

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-4-20 17:05 發表
頂,部機無吊頸繩孔...硬食個膠case CKM-NWX1000


can't use leather case?

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-4-20 17:05 發表
頂,部機無吊頸繩孔...硬食個膠case CKM-NWX1000


用絨布套咪算囉

TOP

原帖由 符碌 於 2009-4-20 21:15 發表


用絨布套咪算囉

但無得掛頸,本身部機無掛頸繩孔,要靠膠套

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-4-20 21:20 發表

但無得掛頸,本身部機無掛頸繩孔,要靠膠套

咁貴o既野都係唔好掛頸好D

TOP

原帖由 符碌 於 2009-4-20 21:24 發表

咁貴o既野都係唔好掛頸好D

但我慣o左,話跳就跳

TOP