Adele 當前離線
進階會員
原帖由 v908 於 2009-4-20 02:35 發表 你都講得幾豪邁, 做生意的就是能看準某些人的心態. 一部mp3機3千幾蚊, 賣家總要做一兩個賣點出來吸引買家, 閣下買了不妨說說感受.
TOP
gtastegirl 當前離線
中級會員
Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
原帖由 gtastegirl 於 2009-4-20 11:17 發表 等佢出左行貨,試聽同睇睇行版同日版有咩分別先扑鎚都未遲,期待還期待,都要實際試下先知龍與鳳。
rickywk 當前離線
特級會員
原帖由 rickywk 於 2009-4-20 17:05 發表 頂,部機無吊頸繩孔...硬食個膠case CKM-NWX1000
符碌 當前離線
原帖由 符碌 於 2009-4-20 21:15 發表 用絨布套咪算囉
原帖由 rickywk 於 2009-4-20 21:20 發表 但無得掛頸,本身部機無掛頸繩孔,要靠膠套
原帖由 符碌 於 2009-4-20 21:24 發表 咁貴o既野都係唔好掛頸好D