|
 
|
76#
發表於 2018-6-8 15:10
| 只看該作者
全高清,位元率則約為 3Mbps,幀率及編碼各為 30fps 及 H.264 咁畫質一定唔掂 除非佢改為 5Mbps 30 ...
bbbear 發表於 2018-6-8 07:54 
無30,收Signal返嚟嗰陣係50Hz 製作都係50格
Now One HEVC/4K/50
Now STB H.264/1080i/50/5-10Mbps Bitrate(呢個係我估既姐)
Now E H.264/1080p/25/3Mbps Bitrate(呢個係Now E CS講既) |
|