nc 其實同現在sony s series walkman 基本上一樣

TOP

水貨機有冇英文MENU?

TOP

回覆 52# 的帖子

冇, Japanese ONLY

TOP

部機 幾型仔呀 ~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實遲D Sony Style 實有實物試, 大家到時可以上去試

另外.. 希望唔好用普通 donwload mp3 黎試,
試完就話部機係廢既...

TOP

cp值很低. 如果半價就會考慮.

TOP

原帖由 v908 於 2009-4-18 03:49 發表
cp值很低. 如果半價就會考慮.

玩得高端就已經唔係玩 cp 了,係追求更完美,縱使只係10% - 20%的差距,只要是更接近完美,便是值得。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 FeverZzz 於 2009-4-18 11:18 發表
邊度可以買到日版水貨?


X2 ...邊到買

TOP