孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
進階會員
TOP
kens4 當前離線
如果抽到免費, oepay card 要先扣$93的嗎?! 我戶口只有$0.1,所以申請唔到?! kens4 發表於 31/8/2020 12:42 PM
tplcm 當前離線
中級會員
O!ePay 只係提示 Netflix 已接受你登記 孤兒仔 發表於 2020-8-31 12:51
如冇記錯plan係任你揀的, 一個月後唔記得取消就即扣你揀plan條數. ... new68u 發表於 27/8/2020 03:56 PM
new68u 當前離線
free/1/5/30 唔俾揀,就係 UltraHD plan 孤兒仔 發表於 2020-8-31 14:25
有4K設備一定睇4K,返唔到轉頭呀! new68u 發表於 31/8/2020 02:52 PM
chue 當前離線
特級會員