原本對睇劇真係無乜興趣同時間,
俾佢免費誘惑之下試玩後真係有啲興趣

TOP

如果抽到免費, oepay card 要先扣$93的嗎?! 我戶口只有$0.1,所以申請唔到?!

TOP

如果抽到免費, oepay card 要先扣$93的嗎?! 我戶口只有$0.1,所以申請唔到?!
kens4 發表於 31/8/2020 12:42 PM


O!ePay 只係提示 Netflix 已接受你登記

TOP

無hdcp 2.2係咪一定開唔到4k?

用win10 edge播

TOP

O!ePay 只係提示 Netflix 已接受你登記
孤兒仔 發表於 2020-8-31 12:51



    咁NF block了OEPAYMC

TOP

如冇記錯plan係任你揀的, 一個月後唔記得取消就即扣你揀plan條數.   ...
new68u 發表於 27/8/2020 03:56 PM


free/1/5/30 唔俾揀,就係 UltraHD plan

TOP

free/1/5/30 唔俾揀,就係 UltraHD plan
孤兒仔 發表於 2020-8-31 14:25

有4K設備一定睇4K,返唔到轉頭呀!

TOP

有4K設備一定睇4K,返唔到轉頭呀!
new68u 發表於 31/8/2020 02:52 PM


我無 4K 裝置,1080 plan 只平十幾蚊覺得好蝕

TOP

俾、唔、到、錢、講、咩、都、無、用。

TOP

咁我又冇咁孤寒,以免比老美壞印象真係中港融合

TOP