原帖由 PowerUser 於 2009-4-15 09:38 發表

我未覺有中文字顯示不到

以A series計,成套software kit都係一樣,只係DSP同casing顏色有唔同 (日版Vs海外版),所以無乜可能出唔到中文。

新X series相信都係一樣,但要留意netfront有冇做手腳 (但個人相信機會唔大)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-4-15 10:32 發表

以A series計,成套software kit都係一樣,只係DSP同casing顏色有唔同 (日版Vs海外版),所以無乜可能出唔到中文。

新X series相信都係一樣,但要留意netfront有冇做手腳 (但個人相信機會唔大)


即是就甘入中文mp3
show到兼不用改mp3 tag
會不會亂碼

TOP

2千左右就會考慮入手既
3千就暫不考慮嚕

TOP

貴到咁... =.="

TOP

呢個LV的玩家
已經唔係追求咩性價比

係好的貴一貴都買

TOP

ipod touch 16/32G $2400/$3200

I think Walkman X will be similar price

You can check UK and US price, just the same as ipod touch

UK selling @ 207 pounds

TOP

原帖由 gisolury 於 2009-4-15 17:40 發表
ipod touch 16/32G $2400/$3200

I think Walkman X will be similar price

You can check UK and US price, just the same as ipod touch

UK selling @ 207 pounds

selling @@?即係UK買得到?定一話我領悟錯....

TOP

要開佢個 noice cancelling  要用埋跟機既 earphone 至得
仲以為o係機入面做埋 NC ,乜耳機都可以做到NC 耳機咁厲害

[ 本帖最後由 av117 於 2009-4-16 00:02 編輯 ]

TOP

原帖由 av117 於 2009-4-15 23:59 發表
要開佢個 noice cancelling  要用埋跟機既 earphone 至得
仲以為o係機入面做埋 NC ,乜耳機都可以做到NC 耳機咁厲害

今日方向日報話佢個 nc 係機入面加bo,仲有三級可以調教…

TOP