原帖由 WINGLESLIE 於 2009-4-14 22:39 發表
SONY A829 佢初出時$2680我都入咗 呢部都唔算貴啦

我部A82x都係原價買,師兄有無打算再入貨?

TOP

日本出A910系列個陣, 香港重未有A820系列我就買左A919, 之後對比返外型極度相似既港版A820, 可以話日版A919 個人覺得好聲D
今次X系我會照樣買日版
3個主要原因 :
1. A919同買過既日本貨經驗, 日本野都係買日版比較好...
2. 個人只係聽英日文歌 (大家可以無視XD)
3. 我覺得最重要既一點就係, 唔知今次X系用既S-MASTER 係唔係之前用開個粒, 單純換左製程, 如果係的話可以話我個人買硬日版,
Sony自己出CD, 係唱片商, 我唔認為佢會真心希望MP3好, 再者Sony S-Master其實都有一段好長既時間, 當初都係為左ATRAC 同PCM音源而設計, 雖然未聽過實機, 但係大拿拿3千幾銀我寧願托人幫我整部日版返黎好過囉去做白老鼠
真係要聽壓縮可能用返ATRAC比較好

個人淺見

[ 本帖最後由 degtoshiya 於 2009-4-14 23:25 編輯 ]

TOP

原帖由 degtoshiya 於 2009-4-14 23:21 發表
Sony自己出CD, 係唱片商, 我唔認為佢會真心希望MP3好


唔一定,佢都要同市場其他廠商競爭

TOP

原帖由 符碌 於 2009-4-14 23:26 發表


唔一定,佢都要同市場其他廠商競爭

ipod 食左佢好多市場,唔爭摺得lo
香港大概幾時有貨?

TOP

原帖由 samsontung 於 2009-4-14 23:28 發表

ipod 食左佢好多市場,唔爭摺得lo
香港大概幾時有貨?

上官網睇話5月下旬喎........不過3千大元好似貴左D,不過一定有人買完上黎吹下佢點好?

TOP

of coz, hkepc has many 米王s

TOP

原帖由 degtoshiya 於 2009-4-14 23:21 發表
日本出A910系列個陣, 香港重未有A820系列我就買左A919, 之後對比返外型極度相似既港版A820, 可以話日版A919 個人覺得好聲D
今次X系我會照樣買日版
3個主要原因 :
1. A919同買過既日本貨經驗, 日本野都係買日版比較 ...


我下月尾去日本都會買, 而家我都用緊日版 A916, 配上 UE triple.fi 10 Pro 真係完美, 又出到中文歌名

IMG_0028.JPG (190.24 KB)

IMG_0028.JPG

TOP

原帖由 PowerUser 於 2009-4-15 02:41 發表


我下月尾去日本都會買, 而家我都用緊日版 A916, 配上 UE triple.fi 10 Pro 真係完美, 又出到中文歌名

can all the chinese text be displayed?

TOP

原帖由 1989813 於 2009-4-15 03:33 發表

can all the chinese text be displayed?

我未覺有中文字顯示不到

TOP

好貴....

TOP