日本出A910系列個陣, 香港重未有A820系列我就買左A919, 之後對比返外型極度相似既港版A820, 可以話日版A919 個人覺得好聲D
今次X系我會照樣買日版
3個主要原因 :
1. A919同買過既日本貨經驗, 日本野都係買日版比較好...
2. 個人只係聽英日文歌 (大家可以無視XD)
3. 我覺得最重要既一點就係, 唔知今次X系用既S-MASTER 係唔係之前用開個粒, 單純換左製程, 如果係的話可以話我個人買硬日版,
Sony自己出CD, 係唱片商, 我唔認為佢會真心希望MP3好, 再者Sony S-Master其實都有一段好長既時間, 當初都係為左ATRAC 同PCM音源而設計, 雖然未聽過實機, 但係大拿拿3千幾銀我寧願托人幫我整部日版返黎好過囉去做白老鼠
真係要聽壓縮可能用返ATRAC比較好
個人淺見
[ 本帖最後由 degtoshiya 於 2009-4-14 23:25 編輯 ] |