wong10 當前離線
中級會員
TOP
rickywk 當前離線
特級會員
原帖由 wong10 於 2009-4-14 21:31 發表 它的 internet browser 都幾差 好似無得zoom in zoom out http://asia.cnet.com/tv/tech/music-play/0,39067331,44606926p,00.htm 有片
gtastegirl 當前離線
原帖由 符碌 於 2009-4-14 21:03 發表 部機差,搭條神器都唔會好太多,呢D野係講求相輔相成
ayacalip 當前離線
進階會員
WINGLESLIE 當前離線
符碌 當前離線
原帖由 WINGLESLIE 於 2009-4-14 22:39 發表 SONY A829 佢初出時$2680我都入咗 呢部都唔算貴啦
captain_tabasu 當前離線
初級會員
原帖由 rickywk 於 2009-4-14 21:45 發表 有,係底... Btw, 佢o的Singlish都幾....
samsontung 當前離線
原帖由 rickywk 於 2009-4-14 19:48 發表 佢係sell 靚聲,for fun唔該去ipod touch