原帖由 henrywho 於 2010-1-9 11:05 發表
"開mon聽歌有明顯底燥" .... circuit 都 design 得唔好

熄左mon就乜事都無
國產野都算係咁喇~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

國產野通常會有D你估唔到O既毛病,始終都會為左某D野搞到第2D地方有缺憾

TOP

有想過買依部同AINOL比較邊部好D呀

TOP