原帖由 1989813 於 2009-4-14 17:16 發表
其實日本機sup唔support中文字架?

日文版 support 日文有的漢字,但就算日文有都唔一定support倒。
行版應該 support 倒繁體字。

TOP

咁睇下行貨個Spec先

TOP

唔知日本版定香港版D聲靚D呢

TOP

貴啊.....
想玩都俾唔起!!

TOP

冇得install program, web gadget都冇得用, 浪費晒個wifi

TOP

原帖由 Adele 於 2009-4-14 19:04 發表
冇得install program, web gadget都冇得用, 浪費晒個wifi

佢係sell 靚聲,for fun唔該去ipod touch

TOP

X系一出,會唔會係香港買得到o既行貨機入面最勁o個部
支唔支援ATRAC/ATRAC Advanced Lossless都冇所謂,最緊要係支援mp3支援得好就得

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-4-14 19:48 發表

佢係sell 靚聲,for fun唔該去ipod touch

只要靚聲我不如買條IE-8仲好

TOP

原帖由 samsontung 於 2009-4-14 20:57 發表

只要靚聲我不如買條IE-8仲好


部機差,搭條神器都唔會好太多,呢D野係講求相輔相成

TOP

原帖由 samsontung 於 2009-4-14 20:57 發表

只要靚聲我不如買條IE-8仲好

你個source差,神仙都難救

TOP