gtastegirl 當前離線
中級會員
原帖由 1989813 於 2009-4-14 17:16 發表 其實日本機sup唔support中文字架?
TOP
病態賭徒 當前離線
開心Wii小隊
長老會員
alfwu 當前離線
kyle1358 當前離線
Adele 當前離線
進階會員
rickywk 當前離線
特級會員
原帖由 Adele 於 2009-4-14 19:04 發表 冇得install program, web gadget都冇得用, 浪費晒個wifi
符碌 當前離線
samsontung 當前離線
原帖由 rickywk 於 2009-4-14 19:48 發表 佢係sell 靚聲,for fun唔該去ipod touch
原帖由 samsontung 於 2009-4-14 20:57 發表 只要靚聲我不如買條IE-8仲好