原帖由 siutsz 於 2009-5-13 15:22 發表

sonystyle應該同部掛
mk果間仲要大咁多


衣家已經有

TOP

原帖由 符碌 於 2009-5-13 13:59 發表


旺角幾時會有


Asked yesterday, TST has display, and MK and HK will have next week

TOP

原帖由 gisolury 於 2009-5-13 15:32 發表


Asked yesterday, TST has display, and MK and HK will have next week

正呀

TOP

Any comment about its sound quality?

TOP

對個browser無期望
你看psp個browser就知道sony d browser去到mei level

TOP

can my super Fi. 5 pro be used with this ?

TOP

原帖由 mRNA 於 2009-5-13 19:36 發表
can my super Fi. 5 pro be used with this ?


WHY NOT?
3.5MM耳筒PLUG

TOP

原帖由 mRNA 於 2009-5-13 19:36 發表
can my super Fi. 5 pro be used with this ?

ofcause can
but no NC function

TOP

點解咁靚架 .....
如果可以打埋電話就好喇

TOP