ijack2001 當前離線
中級會員
TOP
Jerryhk 當前離線
進階會員
milkcat 當前離線
初級會員
miches 當前離線
gogogomp5 當前離線
原帖由 miches 於 2009-8-13 22:22 發表 唔知邊度有得買1MM鋁片 我今日去過新填地街唔見有 可能個時晚拉 間野關左門
原帖由 gogogomp5 於 2009-8-13 23:14 發表 新填地街好多鋪都18:00左右就拉閘放狗 !我見過鴨記華輝有賣!
原帖由 miches 於 2009-8-14 23:02 發表 華輝我問過無 你見到個D會唔會係鋁造既電子板
aR_man 當前離線
原帖由 gogogomp5 於 3/8/2009 00:41 發表 多謝各位師兄支持! 加多張一家四口相片(北橋,南橋,機箱,RAM風扇架)
原帖由 aR_man 於 2009-8-16 21:57 發表 會唔會好嘈呢?
icao 當前離線