超水準.......小弟又想要幾個.......

TOP

我又要南北橋既 ~~~~~~~~~~~~~

TOP

good job~~

TOP

唔知邊度有得買1MM鋁片 我今日去過新填地街唔見有 可能個時晚拉 間野關左門

TOP

原帖由 miches 於 2009-8-13 22:22 發表
唔知邊度有得買1MM鋁片 我今日去過新填地街唔見有 可能個時晚拉 間野關左門


新填地街好多鋪都18:00左右就拉閘放狗 !我見過鴨記華輝有賣!

TOP

原帖由 gogogomp5 於 2009-8-13 23:14 發表


新填地街好多鋪都18:00左右就拉閘放狗 !我見過鴨記華輝有賣!

華輝我問過無 你見到個D會唔會係鋁造既電子板

TOP

原帖由 miches 於 2009-8-14 23:02 發表

華輝我問過無 你見到個D會唔會係鋁造既電子板


噤可能我真係睇錯 !唔好意思!但我早幾年前係佢到買過1mm鋁板有兩款尺寸大約係1尺X1尺同1尺X2尺,所以前排去華輝見佢放D好似鋁板係地,以為係1MM鋁板 !

TOP

原帖由 gogogomp5 於 3/8/2009 00:41 發表
多謝各位師兄支持!
加多張一家四口相片(北橋,南橋,機箱,RAM風扇架)

會唔會好嘈呢?

[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-8-16 21:57 編輯 ]

TOP

原帖由 aR_man 於 2009-8-16 21:57 發表

會唔會好嘈呢?


RAM,南北橋既5cm風扇轉速係5800轉左右,但一d都唔嘈,要好留心先聽到聲,後面兩把8cm就會嘈,因為我用咗10000轉風扇,日常用i7超上4.2G轉速用2500-3000轉到,會無聲的,同每把風扇都有監控器控制風速!

TOP

師兄, 小弟可否想要幾個.......

TOP