原帖由 jinxhi 於 2009-7-11 01:14 發表


我都想知,如果打直放會唔會跌


唔會

TOP

好過癮的設計

TOP

正wor~ 讚
比起大廠百幾2百果d一d都唔失色xd
扣果度都幾難屈到啱啱好wor
我覺果度可以改良下

[ 本帖最後由 lynlau 於 2009-7-23 13:40 編輯 ]

TOP

原帖由 lynlau 於 2009-7-23 13:37 發表
正wor~ 讚
比起大廠百幾2百果d一d都唔失色xd
扣果度都幾難屈到啱啱好wor
我覺果度可以改良下


係自己對ram扣得ok的!不過我都會改良一下,可以係任何ram都用到,多謝你的意見!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

G.................Good

TOP

師兄 可以自己量產 發售
你依個ram slot 強

TOP

多謝各位師兄支持!
加多張一家四口相片(北橋,南橋,機箱,RAM風扇架)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

好整齊....仲想問問一樓最尾張相,ram旁係乜野呢?

TOP

原帖由 zonebaby 於 2009-8-3 18:59 發表
好整齊....仲想問問一樓最尾張相,ram旁係乜野呢?


圖看到的係一個祼跑架,ram旁係前置(咪,phone,s插,USB,1394,AV,CMOS,風扇控制)上面紅色係SATA插座,用於同主機箱合體!

TOP