原帖由 alex9668 於 2009-3-20 18:12 發表
好認真~
用Solidwork 畫過晒先落手,
仲出埋Solidwork drawings..
唔知Ran 兄有冇出埋parts' dimension drawing既呢?

dimension???
其實我沒有學過設計課程和接觸有關工作~
只係得閒係屋企"咁"下"咁"下,又畫下畫下~
得閒又睇下人地出黎D MOD CASE整下整下

TOP

excellent!
改得十分神

TOP

神人~
厲害厲害

TOP

作為 DIY FORCE 的一員

RAN 哥 你好勁啊~~~~

TOP

好似desktop版既se x1
好型
恭喜哂

TOP

Good job

TOP

恭喜晒!!
成 set 野好靚~好多燈
期待有多d相睇

TOP

恭喜!厲害厲害

TOP

型喎~

TOP

恭喜恭喜恭喜

TOP