大教宗 當前離線
King of Capacitor
Moderator
原帖由 刀中不二 於 2009-3-20 16:10 發表 如果拎吾到冠軍 你下一作品會吾會玩到成個Terminator甘 驚死嚇人吾死甘
TOP
raymond_y 當前離線
中級會員
小馬馬 當前離線
長老會員
原帖由 大教宗 於 2009-3-20 16:40 發表 想學野呀
alex9668 當前離線
進階會員
311906040 當前離線
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
原帖由 alex9668 於 2009-3-20 18:12 發表 好認真~ 用Solidwork 畫過晒先落手, 仲出埋Solidwork drawings.. 唔知Ran 兄有冇出埋parts' dimension drawing既呢?
loklok 當前離線
ranlai 當前離線
元老會
原帖由 小馬馬 於 2009-3-20 14:38 發表 恭喜阿ran !!! 期待你再下一城,下次贏得更大型、更國際化的比賽。 好坦白,你個作品實至名歸兼超晒班(對手連紙紮case都夠膽 ), 萬一大吉利是贏唔到,都係因為班台灣仔「造票」嗟……