原帖由 刀中不二 於 2009-3-20 16:10 發表

如果拎吾到冠軍 你下一作品會吾會玩到成個Terminator甘 驚死嚇人吾死甘


想學野呀

TOP

恭喜Ran~
佢diy隻touch幫手拍埋上片tim

TOP

原帖由 大教宗 於 2009-3-20 16:40 發表
想學野呀


阿ran D野刀中學唔黎喇!!!

TOP

好認真~
用Solidwork 畫過晒先落手,
仲出埋Solidwork drawings..
唔知Ran 兄有冇出埋parts' dimension drawing既呢?

TOP

真係有~
Ran 兄好野
你有齊圖基本上可以搵人代工,
然後賣街喎。

TOP

雖然唔係好認識佢.
但睇佢整得今靚都要比個good你 :

TOP

原帖由 alex9668 於 2009-3-20 18:12 發表
好認真~
用Solidwork 畫過晒先落手,
仲出埋Solidwork drawings..
唔知Ran 兄有冇出埋parts' dimension drawing既呢?


佢唔係用Solidwork畫~
solidwork畫會快過佢用o個套software~我睇完佢用一陣已經想死~
solidwork的version出到幾多了?我仲停留在98...

TOP

一個字.....勁

TOP

原帖由 小馬馬 於 2009-3-20 14:38 發表
恭喜阿ran !!!

期待你再下一城,下次贏得更大型、更國際化的比賽。

好坦白,你個作品實至名歸兼超晒班(對手連紙紮case都夠膽 ),
萬一大吉利是贏唔到,都係因為班台灣仔「造票」嗟……

國際化的比賽~離我還很遠~我還沒有這樣的能力~

TOP

原帖由 刀中不二 於 2009-3-20 16:10 發表

如果拎吾到冠軍 你下一作品會吾會玩到成個Terminator甘 驚死嚇人吾死甘

一定會~嚇唔死人先嚇死刀中

TOP