ching,新舊板會有乜差別?
pu240 發表於 2011-5-10 00:19

新板修正了,基準電阻,國內网友話溫飄少D, 即係唔會因溫度變化大而誤差徧多,即係準確D LAW,
其實香港地, 溫差又唔會好大(又唔會40幾度,又唔會凍到落雪0下幾度) 所以都無乜所謂!

TOP

回復 41# kammoo

唔該曬.

TOP

UNI-T錶確實溫飄不少.  以4位半(20,000字)計, 溫度幾度變化, DCV讀數已經飄了,  測電阻的話, 就影響更大了.

好的分壓電阻, 及參考基準電阻, 是十分關鍵的.  UNI-T用料唔得.

新板修正了,基準電阻,國內网友話溫飄少D, 即係唔會因溫度變化大而誤差徧多,即係準確D LAW,
其實香港地, 溫 ...
kammoo 發表於 2011-5-10 00:42

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2011-5-10 12:44 編輯
UNI-T錶確實溫飄不少.  以4位半(20,000字)計, 溫度幾度變化, DCV讀數已經飄了,  測電阻的話, 就影響更大了. ...
hknightlife 發表於 2011-5-10 11:51

大哥,唔好捰呢d表同名牌比較la,你估我唔知咩!
呢個價錢,可能只夠買得fluke 一條fuse炸!
有咁嘅功能,已經係大超班啦! 我真係用過先會講, 你揾部度到0.01歐的表過我,
睇吓要幾錢.(我親自試過電阻檔度0.01歐都準,唔係流野喎!)
問你一句, fluke 15b,17b ,同呢件選擇, 你會點揀?
唔好下下講d貴野點好,點好, 其實我講過好多平價表.點樣唔好, 因為試過真係唔得先講出來.
不如你又推介下d平價表俾大家分享下!

TOP

我只係想告訴大家Uni-T的4位半錶只要有幾度溫度變化, 讀數未位會飄, 而并非溫差大才變 (e.g. 凍到落雪0下幾度).

請師兄不要誤會我的意思.  本人無意跟其他牌子比較.  大家認為合用, 夠用就可以了.

TOP

我只係想告訴大家Uni-T的4位半錶只要有幾度溫度變化, 讀數未位會飄, 而并非溫差大才變 (e.g. 凍到落雪0下幾 ...
hknightlife 發表於 2011-5-10 13:44

嗯! 明白了!
多謝指正!

TOP