好勁

想問下你部CNC買左幾錢?另外有無D平既CNC可以買到?laser既CNC太貴了

TOP

嘩!!!!好高既高手 呆哂

TOP

好似變型金鋼,真係好勁~~

TOP

真係好勁, 一路睇個過程重以為睇緊ironman

TOP

係咪用e-sata 連接??

TOP

你間房真是一個好工場,有技術,有工具,有創意,有實力!

TOP

very pro.... ah nice work....

TOP

神人中之神人 呆哂

TOP

個外置真係又有形又有心思。

TOP

原帖由 luckydip 於 2008-6-2 00:30 發表
好detail....想問下....隻HD點放ga?


哈~
我整整下既時候都有唸過~
從後面入~
好似e幅圖咁~打開後面放入去~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP