原帖由 刀中不二 於 2009-3-20 03:54 發表 
輕輕又拿下冠軍
票都吾洗投
我差一點點就拿不到這個名次.
投票佔50%,
好在A君幫我係吹水區到出post~
所以我好多謝A君同一大班元老同板主幫手拉票有CCK,QOO~,NOPSS,子樂,TONY........
同埋幫手投票既會員~
同時係設計方面同A君佢研究左好耐(兩日 )~
之後先決定放斜個ANTEC Skeleton機箱.
因為時間好短,前後只有一個月時間.
很多的東西都是係A-SHOP借返用連地方都借埋 ~
所以我好感激背後支持我既動力~ 
[ 本帖最後由 ranlai 於 2009-3-20 04:30 編輯 ] |