手工精美,好靚,
恭喜獲冠

TOP

很強,恭喜恭喜

TOP

恭喜   ranlai
真係一流的作品

TOP

輕輕又拿下冠軍
票都吾洗投

TOP

原帖由 刀中不二 於 2009-3-20 03:54 發表
輕輕又拿下冠軍
票都吾洗投

我差一點點就拿不到這個名次.
投票佔50%,
好在A君幫我係吹水區到出post~
所以我好多謝A君同一大班元老同板主幫手拉票有CCK,QOO~,NOPSS,子樂,TONY........
同埋幫手投票既會員~
同時係設計方面同A君佢研究左好耐(兩日)~
之後先決定放斜個ANTEC Skeleton機箱.
因為時間好短,前後只有一個月時間.
很多的東西都是係A-SHOP借返用連地方都借埋~
所以我好感激背後支持我既動力~

[ 本帖最後由 ranlai 於 2009-3-20 04:30 編輯 ]

TOP

恭喜哂....整多d靚Case等其他國家知我地DIY都好強

TOP

原帖由 Memories 於 2009-3-19 12:12 AM 發表
離題問一問..第2條link第2段片..點樣做到果個效果..將d網頁縮細成1頁..要睇邊頁就放大

firefow 有插件做到

TOP

恭喜晒

TOP

強!! 其他個d真係要比下去...

TOP

Amazing Mod!!! Congratulations!!!

Ran兄, 有冇雜誌(乜zone, 乜乜weekly....等)打算專訪你 ?

BTW, HKEPC 主頁應該要加段報導"賀賀"嘛.

TOP