提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hkboy3000 於 2011-8-26 10:12 編輯
回復  trex


    就好有,請放心!
HK-Steven 發表於 2011-8-26 09:31


坦白講,我冇哂信心了。永遠回覆都係"快了",又冇取貨日期
樓主,我排第9,你話你收左幾十件貨
28號前我可否提貨?如否,我要求退款
自己上淘寶買都冇咁嬲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Taobao 冇貨都有個知字
佢冇貨我可以唔落order

TOP

如果你一件貨都冇收過,我諗大家會明白大運問題
但你呢頭話收左幾十件貨,但又冇上a shop的時間,咁即係點?

TOP

樓主辛苦曬~

始終搞甘大批貨真係唔簡單, 又bulky, 又撞正D logistic特殊時期, 又要分批上架補倉, 講真, 少D精力少D耐性都唔得. 最佩服你每日都上黎幾次清曬團員D問題~ Like! +1! ;)

哈哈, 其實我唸我同其他團員一樣, 每日都不斷上黎check inbox, 追post睇下到自己未~(已成習慣... XD) 不過相信樓主仲緊張過我地啦~

攞左貨既Ching, 得閒share下~ 我都好期待快D可以攞上手玩~ haha~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔等得唔好玩團購LOR, 排最尾果D都未出聲 ^.^

TOP

回復  hkboy3000


    師兄我無收左幾十件
我唔會hold貨
我收到既第一時間上左A shop la已經:hitwa ...
HK-Steven 發表於 2011-8-26 10:46

Ok 下星期頭有貨。

TOP