原帖由 kenko 於 2009-8-14 02:04 發表
重想問有可唔可以只要背掛式冷排加個VGA block咁樣買


可以....背掛式冷排+pump+vga+3m $620

TOP

凈買一個NB頭幾錢呢? 唔該~~

TOP

原帖由 aR_man 於 2009-8-13 19:42 發表
中毒太深

蔥頭大大..
有無得只要MOS +隻 南橋..
如有.可俾個價我?
THX

另..MOS..想問下..        Magic-Pro MP-AKGX Extreme GTS
岩唔岩用?
因我見個位好似唔係好夠

+2個頭$180

TOP

原帖由 zero0687 於 2009-8-13 22:01 發表
蔥頭兄,我個北橋d鑼絲都有d問題,有一粒絲帽俾錯左gpu個種細少少既絲帽,可唔可以幫我跟跟

ok
我幫你follow

TOP

原帖由 kenko 於 2009-8-14 01:55 發表
唔系話人人有3m管架咩....其實想問點解比我o個條好似兩米都唔夠...好采arm arm好夠用....剩底兩三吋....多都無


我補返比你得唔得?

TOP

原帖由 ter906 於 2009-8-14 02:21 發表
TER906 黑色上置式一台+MOS+紅色+3m 喉
我想問下個 MOS/北橋/VGA岩唔岩用MSI X58 Pro-E
新手=.=咩都唔識

msi 要check下先知

TOP

第三團會係今日完.........
因為之後又會加價(台灣果邊8月就加左價)

1)Darling: 一set上置式(黑色)+3M                    $965
2)煉紅: 黑色上置式一台+綠色 +2m 水管        $950
3)waiyee MOS一個                                            $90
4)lap0209  黑色上置式+MOS+綠色                 $1010
5) nakatajoe  黑色1台+ 綠色                     $920         
6)WINGLESLIE 背掛式+mos                    $860
7)franco244d:MOS                                          $90
8)chanand1 黑色上置式+MOS+綠色           $1010
9)madox 黑色1台+ 綠色+2M                         $940
10)TER906 黑色上置式一台+MOS+紅色+3m 喉 $1055
11)ballyng    背掛式 1台  $770
12)o0煞0o: 黑色上置式 + MOS*2 +3M + 綠色  $1145
13)bbqq 黑色上置式1台+MOS 綠色    $1010
14)Kanlam "背掛式一SET 要 綠色"      $770
15)linuxlam 黑色1台+ 綠色+2M水喉  $940

[ 本帖最後由 蔥頭 於 2009-8-14 13:16 編輯 ]

TOP

第二團搭單一問
有冇得剩買背掛排&泵,或者個頭轉做MOS
唔該

TOP

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-14 13:23 發表
第二團搭單一問
有冇得剩買背掛排&泵,或者個頭轉做MOS
唔該

背掛排&泵=$500
+ mos = $90

[ 本帖最後由 蔥頭 於 2009-8-14 13:35 編輯 ]

TOP

仲有紅色用晒....
介唔介意轉綠色or 藍色?

TOP