蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 kenko 於 2009-8-14 02:04 發表 重想問有可唔可以只要背掛式冷排加個VGA block咁樣買
TOP
AC07 當前離線
中級會員
原帖由 aR_man 於 2009-8-13 19:42 發表 中毒太深 蔥頭大大.. 有無得只要MOS +隻 南橋.. 如有.可俾個價我? THX 另..MOS..想問下.. Magic-Pro MP-AKGX Extreme GTS 岩唔岩用? 因我見個位好似唔係好夠
原帖由 zero0687 於 2009-8-13 22:01 發表 蔥頭兄,我個北橋d鑼絲都有d問題,有一粒絲帽俾錯左gpu個種細少少既絲帽,可唔可以幫我跟跟
原帖由 kenko 於 2009-8-14 01:55 發表 唔系話人人有3m管架咩....其實想問點解比我o個條好似兩米都唔夠...好采arm arm好夠用....剩底兩三吋....多都無
原帖由 ter906 於 2009-8-14 02:21 發表 TER906 黑色上置式一台+MOS+紅色+3m 喉 我想問下個 MOS/北橋/VGA岩唔岩用MSI X58 Pro-E 新手=.=咩都唔識
yohoman0000 當前離線
進階會員
原帖由 yohoman0000 於 2009-8-14 13:23 發表 第二團搭單一問 有冇得剩買背掛排&泵,或者個頭轉做MOS 唔該