somsum 當前離線
中級會員
TOP
kenchiuon 當前離線
原帖由 somsum 於 2009-8-13 18:09 發表 我係第2團(47) 想問係唔係有貨可以攞啦?
aR_man 當前離線
zero0687 當前離線
初級會員
linuxlam 當前離線
原帖由 kenchiuon 於 13/8/2009 21:47 發表 我 JW790 都買咗MOS, 塊MOS底片長72mm, 好像蓋唔晒... 如果唔用, 個NB都唔知落唔落水頭好, 因為個HS 係一體化呢.....
WINGLESLIE 當前離線
進階會員
franco244d 當前離線
chanand1 當前離線