我係第2團(47)
想問係唔係有貨可以攞啦?

TOP

原帖由 somsum 於 2009-8-13 18:09 發表
我係第2團(47)
想問係唔係有貨可以攞啦?


我都係第2團..星期2 已攞..

TOP

中毒太深

蔥頭大大..
有無得只要MOS +隻 南橋..
如有.可俾個價我?
THX

另..MOS..想問下..        Magic-Pro MP-AKGX Extreme GTS
岩唔岩用?
因我見個位好似唔係好夠

[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-8-13 20:12 編輯 ]

TOP

回覆 913# 的帖子

我 JW790 都買咗MOS, 塊MOS底片長72mm, 好像蓋唔晒...  如果唔用, 個NB都唔知落唔落水頭好, 因為個HS 係一體化呢.....

TOP

蔥頭兄,我個北橋d鑼絲都有d問題,有一粒絲帽俾錯左gpu個種細少少既絲帽,可唔可以幫我跟跟

TOP

回覆 914# 的帖子

linuxlam 黑色1台+ 綠色+2M水喉
唔該

TOP

原帖由 kenchiuon 於 13/8/2009 21:47 發表
我 JW790 都買咗MOS, 塊MOS底片長72mm, 好像蓋唔晒...  如果唔用, 個NB都唔知落唔落水頭好, 因為個HS 係一體化呢.....

我個北橋落左LOR..
但個MOS就未落..
SO依家想補返

TOP

蔥頭大 我係PM你果個 我驚你唔記得 所以都係出POST
WINGLESLIE 背掛式+mos

TOP

franco244d:MOS

TOP

回覆 1# 的帖子

唔該
黑色上置式(包CPU+北橋+VGA, 水管3米,說明書)+MOS+綠色

[ 本帖最後由 chanand1 於 2009-8-13 23:51 編輯 ]

TOP