waiyee 當前離線
中級會員
TOP
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 waiyee 於 2009-8-13 11:48 發表 我想要多一個mos-.- 又想裝埋南橋-.- 仲想裝要多個vga頭... 仲想要4個ram既水泠... 但係我諗set野都頂唔到咁多個頭............ 最後想問買多個mos幾錢>?
ter906 當前離線
煉紅 當前離線
初級會員
原帖由 ter906 於 2009-8-13 13:57 發表 我想問下MOS 即係咩?? 因為我你新手 唔知所以問下 同埋有意想要一套
nakatajoe 當前離線
資深會員
進階會員
clivemilk 當前離線
原帖由 蔥頭 於 2009-8-12 02:09 發表 好....我聽日同你FOLLOW
madox 當前離線
kenchiuon 當前離線
原帖由 clivemilk 於 2009-8-13 17:16 發表 蔥頭兄請問我D VGA頭 & 北橋頭 鑼絲/配件幾時有, 好心急想上機, 見到D 師兄個個都上晒, 我無得上好無奈