我想要多一個mos-.-
又想裝埋南橋-.-
仲想裝要多個vga頭...
仲想要4個ram既水泠...

但係我諗set野都頂唔到咁多個頭............
最後想問買多個mos幾錢>?

TOP

原帖由 waiyee 於 2009-8-13 11:48 發表
我想要多一個mos-.-
又想裝埋南橋-.-
仲想裝要多個vga頭...
仲想要4個ram既水泠...

但係我諗set野都頂唔到咁多個頭............
最後想問買多個mos幾錢>?


ram 未出呀
一set 頂唔住啦.....多一set就好d
mos 都係$90

TOP

我想問下MOS  即係咩??
因為我你新手
唔知所以問下
同埋有意想要一套

TOP

黑色上置式一台+綠色 +2m 水管

想問仲有無得訂呢?

TOP

我要多個mos呀
幫我order ar
thanks

TOP

原帖由 ter906 於 2009-8-13 13:57 發表
我想問下MOS  即係咩??
因為我你新手
唔知所以問下
同埋有意想要一套


MOS 即係供電....


cpu 左邊果個

TOP

黑色1台+ 綠色+MOS+2M

[ 本帖最後由 nakatajoe 於 2009-8-13 20:47 編輯 ]

TOP

原帖由 蔥頭 於 2009-8-12 02:09 發表

好....我聽日同你FOLLOW

蔥頭兄請問我D VGA頭 & 北橋頭 鑼絲/配件幾時有, 好心急想上機, 見到D 師兄個個都上晒, 我無得上好無奈

TOP

madox 黑色1台+ 綠色+2M

Thanks!!

TOP

原帖由 clivemilk 於 2009-8-13 17:16 發表

蔥頭兄請問我D VGA頭 & 北橋頭 鑼絲/配件幾時有, 好心急想上機, 見到D 師兄個個都上晒, 我無得上好無奈


唔好心急.... 比D 時間蔥頭兄拉, 我齊鑼絲/配件, 但缺水冷液.. 都等2-3曰.. 上著蒸餾試試水先拉...

TOP