我係大頭文 黑色1台+ 綠色+3M水喉

TOP

sorry cancel
"netkishi 背掛色一台+3米"
sorry

TOP

Darling: 一set上置式(黑色)+mos+3M



[ 本帖最後由 Darling 於 2009-8-13 01:44 編輯 ]

TOP

上置式同背掛式有咩分別?

TOP

上置式唔可以息燈, 我想問背掛式可唔可以?
背掛式有否調速? thanks!

TOP

請問有2分轉3分既轉頭未?

TOP

黑色上置式(包CPU+北橋+VGA, 水管3米,說明書)+MOS+北橋+綠色
幾多錢?

[ 本帖最後由 lap0209 於 2009-8-13 06:07 編輯 ]

TOP

去到第3團
@@

TOP

原帖由 angusepc 於 2009-8-13 02:11 發表
上置式唔可以息燈, 我想問背掛式可唔可以?
背掛式有否調速? thanks!


背掛都唔可以熄燈, 但可以自行換風扇,同無調速

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-8-13 02:07 發表
上置式同背掛式有咩分別?

上置


背掛

TOP