我係大頭文 當前離線
中級會員
TOP
netkishi 當前離線
Darling 當前離線
Jacky_Wong 當前離線
進階會員
angusepc 當前離線
gisellepang 當前離線
此用戶已列為拒絕往來戶 ...
lap0209 當前離線
aR_man 當前離線
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 angusepc 於 2009-8-13 02:11 發表 上置式唔可以息燈, 我想問背掛式可唔可以? 背掛式有否調速? thanks!
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-8-13 02:07 發表 上置式同背掛式有咩分別?