我見咁多位都好似出左D意外~
不如我講下我個使用方法啦~(跟唔跟就你鐘意,但係我用左咁耐~都覺得好過說明書講既)
1.如果係新開既~打開個蓋~之後囉個爐頭出來~係觸煤果個位入油~(注意!唔好濕倒個觸煤)
2.入油~2樽~40ML,入滿佢~唔該晒~直到佢吸唔倒為止~
3.用力按個爐身~會有多左既電油飛出來~放心~正常的~
4.吸返個爐頭入去~,3角對3角~
5.點火!用個打火器按住佢5-8秒左右~(天氣凍~冇計)
6.見倒佢個觸煤有燒緊既火光~就可以吸返個蓋~
7.收入袋~熱死唔關我事~
8.收入衫袋~唔好再比佢出街街啦~
9.等幾個字~你個衫袋好暖LU~
10.插隻手入去! |