我見咁多位都好似出左D意外~
不如我講下我個使用方法啦~(跟唔跟就你鐘意,但係我用左咁耐~都覺得好過說明書講既)
1.如果係新開既~打開個蓋~之後囉個爐頭出來~係觸煤果個位入油~(注意!唔好濕倒個觸煤)
2.入油~2樽~40ML,入滿佢~唔該晒~直到佢吸唔倒為止~
3.用力按個爐身~會有多左既電油飛出來~放心~正常的~
4.吸返個爐頭入去~,3角對3角~
5.點火!用個打火器按住佢5-8秒左右~(天氣凍~冇計)
6.見倒佢個觸煤有燒緊既火光~就可以吸返個蓋~
7.收入袋~熱死唔關我事~
8.收入衫袋~唔好再比佢出街街啦~
9.等幾個字~你個衫袋好暖LU~
10.插隻手入去!

TOP

我岩岩入多次油...前後加埋應該30ML啦
應該會好D...

TOP

回復 861# johnnylth2

我自有CHING話個觸煤紅晒...
你又話少少紅就OK.

我自己就得少少紅...
咁姐係點?

TOP

入油既方法:
見到好多人話入油口入唔到油,其實係要用少少技巧既,
我既方法係每次入唔多過10ml入個入油器到,跟以下步驟入,應該會入得好順,
1.插左個入油器先,
2.加油入入油器,(水平)
3.將個野放45-90度角,你會見到個鴨仔頭有油但係流唔到入個野到or入得好慢
4.放返平個野,個鴨頭有d油係到,會入得好快(唔知有冇1ml係個到)
5.重複3同4(期間佢可能會入到好快)
6.當你入到得返5-8ml佢就應該會好順咁入埋係個入油口到

TOP

回復  johnnylth2

我自有CHING話個觸煤紅晒...
你又話少少紅就OK.

我自己就得少少紅...
咁姐係點? ...
#翹~* 發表於 2011-1-15 01:45

觸煤唔係塊塊一樣的...小小紅就夠嫁啦..

TOP

其實個野就好似人體發熱咁,當你係張被入面,儲到d熱力就會溫暖,你係被外,熱力流失太快就會變左唔夠力,我今日玩左成日,完全知佢咩事

TOP

回復 866# akito1024

我都知..問題係依加我隻野放出既熱力"感覺上"好似放熱慢左D...
所以我先問下..

TOP

其實個野就好似人體發熱咁,當你係張被入面,儲到d熱力就會溫暖,你係被外,熱力流失太快就會變左唔夠力, ...
akito1024 發表於 2011-1-15 01:54

定係比佢玩左成日~

TOP

反而中間囉到出黎個舊就OK熱...其他都唔算暖...
放佢一晚睇下點先..
硬係覺得觸煤問題

TOP

反而中間囉到出黎個舊就OK熱...其他都唔算暖...
放佢一晚睇下點先..
硬係覺得觸煤問題 ...
#翹~* 發表於 2011-1-15 02:37

你可唔可以影一影張相比我睇睇~

TOP