聽日台灣會寄野黎....
有無人要加野??

TOP

蔥頭兄今日開箱爭一粒SB螺絲,可吾可以補返
見圖
紅色係銅柱頂住先
籃色係原本嗰粒

TOP

原帖由 cqant 於 2009-8-12 22:10 發表
蔥頭兄今日開箱爭一粒SB螺絲,可吾可以補返
見圖
紅色係銅柱頂住先
籃色係原本嗰粒


O.....好.....
我幫你問廠拎返....

TOP

原帖由 蔥頭 於 2009-8-12 22:03 發表
聽日台灣會寄野黎....
有無人要加野??


我想要一set黑色上置式,得唔得?

TOP

原帖由 我係大頭文 於 2009-8-12 22:32 發表


我想要一set黑色上置式,得唔得?

得....洗唔洗+ 喉+MOS?

TOP

原帖由 蔥頭 於 2009-8-12 22:34 發表

得....洗唔洗+ 喉+MOS?


我要$920包CPU+北橋+VGA, 水管3米,說明書
就可以了

TOP

第2團 (34), 想問可唔可以後加多1個GPU? 因 Set左 CF.... Please advice. 幾多$$$ ?Thks.

[ 本帖最後由 kenchiuon 於 2009-8-12 22:52 編輯 ]

TOP

原帖由 kenchiuon 於 2009-8-12 22:51 發表
第2團 (34), 想問可唔可以後加多1個GPU? 因 Set左 CF.... Please advice. 幾多$$$ ?Thks.

我問一問先....好似都唔平....

TOP

原帖由 w64k 於 2009-8-11 22:55 發表
蔥頭大大,剛拿了,不過gpu水泠頭沒有鑼絲跟,點算好?


蔥頭大大,係唔係明天會奇番漏左個d野番黎呀,希望星期六可以上機啦.

TOP

原帖由 kenchiuon 於 2009-8-12 22:51 發表
第2團 (34), 想問可唔可以後加多1個GPU? 因 Set左 CF.... Please advice. 幾多$$$ ?Thks.

單買個頭要$280
不如你睇下有無會員唔要

[ 本帖最後由 蔥頭 於 2009-8-12 23:15 編輯 ]

TOP