交2009個陣時,為了方便,請付上當中的mcu(atmega168),方便計數!
最好在上面貼張貼紙,註明自已的會員名稱,方便交返貨比物主

TOP

咁姐係幾時先可以拎曬所有貨
我應該係差ITEM5未上A

TOP

姐係依加星期五/六無貨囉
全部改為星期一?

TOP

咁係咪等樓主PM 面交?

TOP

原帖由 yiu1 於 2009-7-22 23:08 發表
咁係咪等樓主PM 面交?


我會PM+於本帖更新

TOP

原帖由 #翹~* 於 2009-7-22 22:15 發表
姐係依加星期五/六無貨囉
全部改為星期一?


yes
改為星期一
詳情星期六PM+於本帖更新

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-7-22 22:02 發表
咁姐係幾時先可以拎曬所有貨
我應該係差ITEM5未上A


下星期一可以齊晒

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-7-22 22:02 發表
咁姐係幾時先可以拎曬所有貨
我應該係差ITEM5未上A


改為星期一
詳情星期六PM+於本帖更新

TOP

咁又要遲d先土戈`去ssp lor....

TOP

咁又要遲d先去ssp lor

TOP