蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 clivemilk 於 2009-8-12 01:36 發表 蔥頭兄小弟今晚取剛打開發現同樣無左GPU水泠頭鑼絲跟,個盒裡便只係得個GPU頭,無其它野,仲有北橋頭又少左一條長鑼絲,請幫忙跟進.
TOP
kenchiuon 當前離線
中級會員
原帖由 蔥頭 於 2009-8-12 10:07 發表 我問過廠...... 背掛冷排佢報個正價係nt1200...pump nt800 我睇下有幾多人會要...如果多既就可以平d.....當然少既都唔會係依個數....話晒係大客仔...... 睇下大家有無興趣
原帖由 kenchiuon 於 2009-8-12 10:20 發表 ... 想問. 係咪即係背置套裝減去 CPU, GPU頭???
pigskinhk 當前離線
進階會員
原帖由 蔥頭 於 2009-8-12 10:32 發表 仲有團購後有咩問題.....可以pm我...... 你問廠....廠都係搵返我....
anonymoushk 當前離線
原帖由 蔥頭 於 2009-8-12 10:07 發表 我問過廠...... 背掛冷排佢報個正價係nt1200(包風扇...唔包仲平d)...pump nt800 我睇下有幾多人會要...如果多既就可以平d.....當然少既都唔會係依個數....話晒係大客仔...... 睇下大家有無興趣
hkcs007 當前離線
原帖由 hkcs007 於 2009-8-12 13:35 發表 有興趣 唔要佢把風扇....tatal咩價?