原帖由 Darling 於 2009-8-11 15:47 發表
可唔可以加我一套, 如果唔得我等下團

如果今個星期有人放飛機既話我通知你

TOP

原帖由 kenko 於 2009-8-11 15:40 發表
如果自己買水冷水買邊隻好?

其實無咩好唔好....岩色就ok

TOP

arm arm攞左回來....準備上機 自己走左去XQCC買左支液...不 過唔會成支用...都系開水用有d色算....本來想買BENZ水...不過成L都唔知要用幾耐先用得完....

TOP

原帖由 蔥頭 於 2009-8-11 17:49 發表

如果今個星期有人放飛機既話我通知你

我都想要一套,我有錢買了,如果有通知我THX!!

TOP

蔥頭麻煩晒已攞貨,你有水果時通知我啦!!!Thank you!

TOP

回覆 831# 的帖子

thank you

TOP

蔥頭大大,剛拿了,不過gpu水泠頭沒有鑼絲跟,點算好?

TOP

原帖由 w64k 於 2009-8-11 22:55 發表
蔥頭大大,剛拿了,不過gpu水泠頭沒有鑼絲跟,點算好?


咁大鑊... 我都Check 下先....
不過覺得隻MOS比較短...可能唔啱洗....剛Set CF, 早知訂多隻 GPU 好過, 但又唔知夠唔夠力...
真煩..

[ 本帖最後由 kenchiuon 於 2009-8-12 00:14 編輯 ]

TOP

原帖由 w64k 於 2009-8-11 22:55 發表
蔥頭大大,剛拿了,不過gpu水泠頭沒有鑼絲跟,點算好?

有D咁事???
咁好大獲.....我幫你問問先

TOP

蔥頭兄小弟今晚取剛打開發現同樣無左GPU水泠頭鑼絲跟,個盒裡便只係得個GPU頭,無其它野,仲有北橋頭又少左一條長鑼絲,請幫忙跟進.

[ 本帖最後由 clivemilk 於 2009-8-12 01:59 編輯 ]

TOP