蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 Darling 於 2009-8-11 15:47 發表 可唔可以加我一套, 如果唔得我等下團
TOP
原帖由 kenko 於 2009-8-11 15:40 發表 如果自己買水冷水買邊隻好?
kenko 當前離線
中級會員
lap0209 當前離線
原帖由 蔥頭 於 2009-8-11 17:49 發表 如果今個星期有人放飛機既話我通知你
more 當前離線
Darling 當前離線
w64k 當前離線
kenchiuon 當前離線
原帖由 w64k 於 2009-8-11 22:55 發表 蔥頭大大,剛拿了,不過gpu水泠頭沒有鑼絲跟,點算好?
clivemilk 當前離線