kwan3k 當前離線
中級會員
TOP
薯餅v.v 當前離線
特級會員
pch0113 當前離線
Intel打手
進階會員
原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 20:31 發表 遲d比,有咩人要,我逐個pm
原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 20:43 發表 寄比我先,之後再每個人寄返你地家,請快訂!要計人
jefferychan 當前離線
good16 當前離線
原帖由 jefferychan 於 2009-7-22 20:46 發表 而家未囉個D點????
原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 20:51 發表 請於8月1日先寄,我要上china,請不要早寄,否則可能會唔見左