係,要上china,1號左右回港

TOP

我仲以為8月1號先係香港寄上去..
咁樣差吾多啦..ok的..
a fee 邊個比?

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 20:31 發表
遲d比,有咩人要,我逐個pm

我要

TOP

寄比我先,之後再每個人寄返你地家,請快訂!要計人

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 20:43 發表
寄比我先,之後再每個人寄返你地家,請快訂!要計人

TOP

而家未囉個D點????

TOP

星期六睇團長換左點先

TOP

原帖由 jefferychan 於 2009-7-22 20:46 發表
而家未囉個D點????

未拎咪正常lo..
拎左仲要自己貼郵費

TOP

請於8月1日先寄,我要上china,請不要早寄,否則可能會唔見左

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 20:51 發表
請於8月1日先寄,我要上china,請不要早寄,否則可能會唔見左

姐係點? 8月1日先寄去你到  你再上china

[ 本帖最後由 薯餅v.v 於 2009-7-22 20:53 編輯 ]

TOP