del  完來貼左

[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-2-7 22:50 編輯 ]

TOP

我個router 放廳,係有1.07米咁高的…離我間房3米左右,中間有一道主力牆同一道普通牆,咁我用邊隻好?同埋50蚊果隻係咪有得加底坐同延長?
同埋我張card 有3個天線位…係咪又要換哂?咁router 又有3個,又使唔使換?

[ 本帖最後由 nikkotsoi 於 2009-2-7 23:20 編輯 ]

TOP

5008係咪要用3條天線
如果部機本身用INTEL 5100用唔用得呢?
THX!

TOP

原帖由 nikkotsoi 於 2009-2-7 23:17 發表
我個router 放廳,係有1.07米咁高的…離我間房3米左右,中間有一道主力牆同一道普通牆,咁我用邊隻好?同埋50蚊果隻係咪有得加底坐同延長?

依家加埋隻D06 - 6dBi 帶底座+延長線 $70 ******新加入******
多左底座同埋延長~


你個情況唔駛用到9dBi咁勁, 用7dBi會穩陣點~

TOP

原帖由 civic1217 於 2009-2-7 23:22 發表
5008係咪要用3條天線
如果部機本身用INTEL 5100用唔用得呢?
THX!

兩條天線已經可以用, 如果有需要可以自己買多一條NOTEBOOK用既內置天線~
參考

TOP

原帖由 神行御風 於 2009-2-7 23:28 發表

兩條天線已經可以用, 如果有需要可以自己買多一條NOTEBOOK用既內置天線~
參考


請問內置天線又要幾錢?! THX!

TOP

原帖由 civic1217 於 2009-2-7 23:34 發表


請問內置天線又要幾錢?! THX!

內置天線今團唔會做住~
如果要買, 一條最平既要$2x

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Joe_Black 於 2009-2-7 23:40 發表
Compaq Evo 610C, 沒有內置 WiFi, miniPCI 位是 modem card
可以換 A01 嗎?

有沒有notebook用內置天線賣?

HP/COMPAQ都有BIOS驗證, 用唔到, SORRY~
內置天線今團唔會做住~
如果想上網快o的~可以用TP LINK該隻手指~

TOP

lap0209 -  A02 x1 $250

TOP