cheungmanhoi 當前離線
進階會員
TOP
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
civic1217 當前離線
神行御風 當前離線
路人甲
中級會員
原帖由 nikkotsoi 於 2009-2-7 23:17 發表 我個router 放廳,係有1.07米咁高的…離我間房3米左右,中間有一道主力牆同一道普通牆,咁我用邊隻好?同埋50蚊果隻係咪有得加底坐同延長?
原帖由 civic1217 於 2009-2-7 23:22 發表 5008係咪要用3條天線 如果部機本身用INTEL 5100用唔用得呢? THX!
原帖由 神行御風 於 2009-2-7 23:28 發表 兩條天線已經可以用, 如果有需要可以自己買多一條NOTEBOOK用既內置天線~ 參考
原帖由 civic1217 於 2009-2-7 23:34 發表 請問內置天線又要幾錢?! THX!
Joe_Black 當前離線
Banned
原帖由 Joe_Black 於 2009-2-7 23:40 發表 Compaq Evo 610C, 沒有內置 WiFi, miniPCI 位是 modem card 可以換 A01 嗎? 有沒有notebook用內置天線賣?
lap0209 當前離線