新一批2009品質好d

TOP

原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 01:14 發表
新一批2009品質好d

但我唔係新一批ge 貨...

TOP

kwan3k..一係換貨..一係退款啦
我用cutter 錯完d 腳有d 位吾磨吾得
吾通要我自己解焊磨完再焊番?
咁點解我吾自己做要買成品?

TOP

不論第一批好第二批又好,如果發現好似前兩版d 師兄影出來o既成品照,我諗無邊個買家會收貨囉,希望樓主真係正視下個問題,因為同樣版o個張差太遠啦

TOP

原帖由 Cat.HK 於 2009-7-22 11:58 發表
不論第一批好第二批又好,如果發現好似前兩版d 師兄影出來o既成品照,我諗無邊個買家會收貨囉,希望樓主真係正視下個問題,因為同樣版o個張差太遠啦

這可是個事實...某會員都pm了我說他們的貨品有同樣問題
我最希望的就是貨商退錢  我們找別家買好了
好難再令我相信貴店的qc 良率..
除非換貨是可以令人滿意的話
最奇怪的是..
我以為換了貨商但qc 一樣..
我的朋友曾買過有中國地圖的這個...焊得很好..
突然換了貨商..沒所謂..一樣就算了
點知差咁算
冇ft232..可以焊著其他先姐..有貨先焊番ft232..
時間控制得吾好係貨這既問題  要我地等仲等d 派咁既貨出黎

[ 本帖最後由 薯餅v.v 於 2009-7-22 12:13 編輯 ]

TOP

唉, 如果係好似師兄d圖咁,我都唔知去唔去收貨好.....

TOP

我隻Duemilanove同Mega插XP同Vista電腦都無反應
Device Manager Scan都無野
有無問題?

TOP

原帖由 Sora 於 2009-7-21 22:49 發表
我都想換粒RGB Matrix=.="佢壞左行綠色,唉好頹啊=.="
又趕住做project


我星期六同淨底D嘢一齊, 換個個俾你


[ 本帖最後由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 13:03 編輯 ]

TOP

原帖由 pch0113 於 2009-7-22 12:59 發表
我隻Duemilanove同Mega插XP同Vista電腦都無反應
Device Manager Scan都無野
有無問題?



Duemilanove同Mega都無着燈??
I mean L, Tx, Rx

[ 本帖最後由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 13:03 編輯 ]

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 13:03 發表



Duemilanove同Mega都無着燈??
I mean L, Tx, Rx

得PWR同L有
TX同RX一開始閃一下就無

[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-7-22 13:06 編輯 ]

TOP