kwan3k 當前離線
中級會員
TOP
good16 當前離線
進階會員
原帖由 kwan3k 於 2009-7-22 01:14 發表 新一批2009品質好d
薯餅v.v 當前離線
特級會員
Cat.HK 當前離線
原帖由 Cat.HK 於 2009-7-22 11:58 發表 不論第一批好第二批又好,如果發現好似前兩版d 師兄影出來o既成品照,我諗無邊個買家會收貨囉,希望樓主真係正視下個問題,因為同樣版o個張差太遠啦
trigger74 當前離線
pch0113 當前離線
Intel打手
qazwsxedcrfv000 當前離線
原帖由 Sora 於 2009-7-21 22:49 發表 我都想換粒RGB Matrix=.="佢壞左行綠色,唉好頹啊=.=" 又趕住做project
原帖由 pch0113 於 2009-7-22 12:59 發表 我隻Duemilanove同Mega插XP同Vista電腦都無反應 Device Manager Scan都無野 有無問題?
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-7-22 13:03 發表 Duemilanove同Mega都無着燈?? I mean L, Tx, Rx