acog 當前離線
進階會員
TOP
monza165 當前離線
中級會員
(第一.因為係我跟ORDER LIST來比貨先既~) 第二.今次係好亂,我認.下次派貨我唔會再咁. ... johnnylth2 發表於 2011-1-14 00:22
nym8629 當前離線
初級會員
johnnylth2 當前離線
我第10個訂,一早比哂錢,點解人地有我冇呀? monza165 發表於 2011-1-14 06:16
benbullben 當前離線
好明白團主既心情,大家唔好咁心急,免傷和氣... Bread 發表於 2011-1-14 01:16
mclainet 當前在線
唔記得同大家講. 第一次用~係要入多D油..唔係就推唔起. johnnylth2 發表於 2011-1-14 09:14
dino_lo 當前離線
入油器1瓶滿晒, 夠唔夠? 辛苦晒樓主, 見到你地琴日都好落力. mclainet 發表於 2011-1-14 09:18