已取, thx~
btw.. one of  my "heat line" & battery box doesnt work...

TOP

(第一.因為係我跟ORDER LIST來比貨先既~)
第二.今次係好亂,我認.下次派貨我唔會再咁. ...
johnnylth2 發表於 2011-1-14 00:22


我第10個訂,一早比哂錢,點解人地有我冇呀?

TOP

omg, 我兩個爐個袋唔同……而且紫色的今早打開竟然冇點火器……我可以點……

TOP

小左D咩既,請PM我.我同廠講講..
大陸既廠真係好拿西...

TOP

我第10個訂,一早比哂錢,點解人地有我冇呀?
monza165 發表於 2011-1-14 06:16

因為有十九幾個人話尋日會上去囉.
咁好啦.諗住分兩批囉啦.
點知係我分貨既途中,一個二個又話來,我跟本睇唔倒POST.
搞到D貨都亂Q晒大龍..
我已經講左.係LIST入面既今日囉貨..但依然有人照上A..
殺到我一個措手不及

TOP

唔記得同大家講.
第一次用~係要入多D油..唔係就推唔起.

TOP

好明白團主既心情,大家唔好咁心急,免傷和氣...
Bread 發表於 2011-1-14 01:16


心急的確係會亂, 加上國內O既同胞做O野係咁上下啦, 樓主要小心處理好佢呀. 努力呀!

TOP

唔記得同大家講.
第一次用~係要入多D油..唔係就推唔起.
johnnylth2 發表於 2011-1-14 09:14


入油器1瓶滿晒, 夠唔夠?
辛苦晒樓主, 見到你地琴日都好落力.

TOP

睇都睇到頭暈,團長都好,重頂得住,
今期200個,每個用3分鐘的時間,分貨,對貨.都要600分鐘, 十小時發生的事,三,四個鐘內做完,沒有驚人的耐力,eq,iq,物q都唔夠用.
真係好佩服經營生意仔的人,一個人守住間舖,有生意當然好,一時間太多人,連去廁所,食飯都沒有時間...都係...唔夠地產玩.
總之:多謝團長,等有heart的人,hkepc 的各位ching 都好好人.多謝,多謝.

TOP

入油器1瓶滿晒, 夠唔夠?
辛苦晒樓主, 見到你地琴日都好落力.
mclainet 發表於 2011-1-14 09:18

入到入唔倒為止~其實都唔知係幾多ML..
多謝你先..尋日亂成日..真係唔好意思..

TOP