原帖由 蔥頭 於 2009-8-7 14:13 發表

6點會好D....比D時間我點一點....

仲有就係有樽就自己帶...我得2X個....唔夠分

thank you very much

TOP

背掛式係咪有哂貨咖啦,我聽日拎得未?

TOP

原帖由 AleyX 於 2009-8-7 14:44 發表
背掛式係咪有哂貨咖啦,我聽日拎得未?

背掛式到齊架啦...而且d貨係今日到,6:00pm 可以去拎

TOP

大家拎左記得去水冷區出post

TOP

原帖由 hkcs007 於 2009-8-7 16:14 發表
大家拎左記得去水冷區出post

開咁多相同既開箱文,小心比人話洗版

TOP

原帖由 yohoman0000 於 2009-8-7 16:19 發表

開咁多相同既開箱文,小心比人話洗版

集中1個POST 就得啦

TOP

28set 上置式+8set背掛式ready
記住有大d既袋,有空樽就帶空樽
同check 清楚d parts
最好試左水先上機
同埋出report
thanks

TOP

回覆 727# 的帖子

話時話,如果溝水既話..d色會唔會好淡

TOP

原帖由 AleyX 於 2009-8-7 18:44 發表
話時話,如果溝水既話..d色會唔會好淡

好濃架..放心

TOP

入左手

個泵入面仲有水冷液

等等試水

TOP