gisellepang 當前離線
此用戶已列為拒絕往來戶 ...
中級會員
原帖由 蔥頭 於 2009-8-7 14:13 發表 6點會好D....比D時間我點一點.... 仲有就係有樽就自己帶...我得2X個....唔夠分
TOP
AleyX 當前離線
初級會員
yohoman0000 當前離線
進階會員
原帖由 AleyX 於 2009-8-7 14:44 發表 背掛式係咪有哂貨咖啦,我聽日拎得未?
hkcs007 當前離線
原帖由 hkcs007 於 2009-8-7 16:14 發表 大家拎左記得去水冷區出post
WINGLESLIE 當前離線
原帖由 yohoman0000 於 2009-8-7 16:19 發表 開咁多相同既開箱文,小心比人話洗版
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 AleyX 於 2009-8-7 18:44 發表 話時話,如果溝水既話..d色會唔會好淡
tonypak1985 當前離線