原帖由 蔥頭 於 2009-8-7 09:10 發表

睇下有無人夠膽甩底
有就你頂上

有都我頂先
不過我唔要背掛

TOP

後置置係唔係都係當第一水^^"?
因為我係後加單的THX

TOP

原帖由 c0232076 於 2009-8-7 12:35 發表
後置置係唔係都係當第一水^^"?
因為我係後加單的THX

全部背掛式都係第一水

TOP

請問是否confirm5點半可以拎?

TOP

我#12,#13 有無得拿?

TOP

原帖由 gisellepang 於 2009-8-7 13:33 發表
請問是否confirm5點半可以拎?

6點會好D....比D時間我點一點....

仲有就係有樽就自己帶...我得2X個....唔夠分

TOP

如果上置式就去到30) 閉關中

背掛式就都齊

TOP

原帖由 c0232076 於 2009-8-7 12:35 發表
後置置係唔係都係當第一水^^"?
因為我係後加單的THX

你今日都有架啦

TOP

背掛既話有人唔要
就我要啦

TOP

聽日攞得5得....我驚今日5得閒

TOP