wong2047 當前離線
中級會員
提提大家,個打火器,用完記得囉返粒電出來.以免意外發生 johnnylth2 發表於 2011-1-13 21:19
TOP
johnnylth2 當前離線
進階會員
咁咪好煩.....次次打完火都攞. 如果唔攞, 可以點處理? 唔好接觸個頭? wong2047 發表於 2011-1-14 00:00
dino_lo 當前離線
我都係點左15分鐘都唔係好熱... ~~ 未知點解.. ~~ 另外附送果袋唔知點解會有兩款.. 一種係拉鏈 ... 556556bt 發表於 2011-1-13 23:59
556556bt 當前離線
特級會員
我都係有兩款. wong2047 發表於 2011-1-14 00:06
cash2004 當前離線
p0486 當前離線
HS8964 當前離線