提提大家,個打火器,用完記得囉返粒電出來.以免意外發生
johnnylth2 發表於 2011-1-13 21:19


咁咪好煩.....次次打完火都攞.
如果唔攞, 可以點處理? 唔好接觸個頭?

TOP

咁咪好煩.....次次打完火都攞.
如果唔攞, 可以點處理? 唔好接觸個頭?
wong2047 發表於 2011-1-14 00:00

膠袋包住佢~

TOP

我係13號.......金色X1,普通觸媒X2........
幾時到我.星期五沒有就要等下星期放工才會經過SSP了.
想知道當時個場面有幾壯觀?

TOP

本帖最後由 johnnylth2 於 2011-1-14 09:38 編輯

終於搞掂今日既單..
真係唔好意思..
由其係你~
IVAN_LO!..今日太忙冇理到你.我向你道歉..

今次既訂單係有200隻...
大陸執錯晒D貨,我一收到都O晒咀..
係一次教訓...唔好太信人...
紫色藍色來得特別小..
金紅來得特別多..

等第二批貨一到左.我就即時整理好..
其實因為太多色...太亂..整理都要好多時間..
下次我訂單色算啦~

TOP

我都係點左15分鐘都唔係好熱... ~~ 未知點解.. ~~

另外附送果袋唔知點解會有兩款.. 一種係拉鏈   ...
556556bt 發表於 2011-1-13 23:59


我都係有兩款.

TOP

本帖最後由 dino_lo 於 2011-1-14 00:11 編輯

回復 694# johnnylth2
我係dino_lo 13號仔. 唔怪得沒有我份.
近期金升了唔少,下一水....只玩金色就夠了.

TOP

我都係有兩款.
wong2047 發表於 2011-1-14 00:06



    係囉. 要問問團主, 點解會有款袋?!

TOP

我0岩0岩試左一個唔係好熱咁

TOP

會唔會唔同色有唔同袋款

TOP

樓主 :如果可以取貨的話,麻煩PM通知或首頁公佈
另外我個懷爐唔急住用,留返個Quota比其他會員

TOP