原帖由 Ragnarok 於 2009-2-7 20:44 發表

如果係AR5008呢?
我係見到呢個site
http://bbs.pcbeta.com/thread-322787-1-1.html

以我所知~係完全沒有問題的~
雖然唔知網上面的人佢用左咩野卡~
但基本上來講, DELL無限制用咩網卡, 所以裝咩都用到的~
如果你真係咁好彩~你退返張卡俾我吧到時~

TOP

原帖由 eric09236 於 2009-2-7 20:47 發表
冇THINKPAD版AR5008, 等下次算

SORRY呀~
俾HP專用既貨都已經比之前貴左, IBM更加係搵唔到...
如果我再搞下團, 我一定再搵過通用卡~

TOP

X61 駛唔駛改bios 用A02 - AR5008 (300M, abgn, miniPCIE) ??

TOP

原帖由 kduck 於 2009-2-7 21:23 發表
X61 駛唔駛改bios 用A02 - AR5008 (300M, abgn, miniPCIE) ??

根據網上所講是需要的~
除非有自帶FRU的~但未找到貨源...好像現在的卡都不再貼FRU了...

TOP

LoushBB -  A02x 1 + B01x 1 = $465

TOP

原帖由 LoushBB 於 2009-2-7 21:59 發表
LoushBB -  A02x 1 + B01x 1 = $465

收到

TOP

原帖由 神行御風 於 2009-2-7 21:50 發表

根據網上所講是需要的~
除非有自帶FRU的~但未找到貨源...好像現在的卡都不再貼FRU了...

咁唯有等你搵到貨源先買

TOP

原帖由 kduck 於 2009-2-7 22:09 發表

咁唯有等你搵到貨源先買

Sorry呀~

TOP

SORRY, 3. cghncghn - D03 x3 =$150  取消

TOP

原帖由 cghncghn 於 2009-2-7 22:23 發表
SORRY, 3. cghncghn - D03 x3 =$150  取消

ok

TOP