請大家未囉貨既,唔好上a shop到囉貨.直到有另行通知為止.同時都唔好問我幾時有貨住. ...
johnnylth2 發表於 2011-1-13 20:28

我想快D有,可唔可以轉色?

TOP

已取,真係好多人,排晒隊。謝謝!

TOP

已取, btw我排個時有廿個人, 走個時都係廿個人= =

TOP

本帖最後由 wkhk 於 2011-1-13 21:11 編輯

我6:30等到7:22就走左~~~~~
不過好彩買左支油



聽日再去~~~~~

TOP

回復 654# wkhk

CHING, 請問你支油邊度買架??
我買左支成$25蚊....

TOP

提提大家,個打火器,用完記得囉返粒電出來.以免意外發生

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 655# p0486


鴨記地舖
唔記得個名,好似有個"宏"字,好似係204號
但係我個支係佢係貨架上最後一支ZIPPO,唔知佢仲有冇貨

TOP

大家留意
未有更新前勿到 A shop 取貨,以免白行~~~

TOP

拎咗喇,但返到去發現原來我隻藍色係凹咗…

TOP