A sir 可唔可以在1/4-2/4先攞貨?因為未有時間

TOP

貨已取
THX A Sir

TOP

已取貨, Thanks~

TOP

已取貨 Tks .

TOP

已取貨,感謝Asir及yuenchunpiu

TOP

已經挪咗貨啦...

TOP

拎左啦

TOP

已取貨, Thanks~

TOP

唔好意思呀A sir 可唔可以在2/4-5/4先攞貨?因為我呢幾日唔係香港

TOP

唔好意思呀A sir 可唔可以在2/4-5/4先攞貨?因為我呢幾日唔係香港
pata 發表於 2013-3-30 11:24


我都係啊,麻煩A sir可否在2/4-5/4先攞貨?

TOP