怕到時退貨,次貨全部比哂A Sir!
ypco 發表於 2011-3-12 16:45



    我諗唔會比次貨咁衰掛?
佢比次貨EPC, 我諗佢個牌子會全港澳台D人都識XD

TOP

3百件唔係小數目wo
唔通間廠唔憂做?
heronald73 發表於 12/3/2011 16:32


他說每天出幾K貨...

TOP

他說每天出幾K貨...
A君 發表於 2011-3-12 16:53



請恕我小看了他們~

TOP

本帖最後由 A君 於 2011-3-12 17:02 編輯
請恕我小看了他們~
heronald73 發表於 12/3/2011 16:56


不是我,是我們

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請恕我小了他們~
ypco 發表於 2011-3-12 17:26



    不是我, 是我們  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

似乎取消機會甚大....
A君 發表於 2011-3-12 15:07


下..... 不是吧

TOP

另配dc3.5mm電源線 ...
A君 發表於 2011-3-12 16:49


A 君, 請問 "另配dc3.5mm電源線" 是什麼 ?
基本上 rmb 140 已可成團
沒有必要取消
請再考慮 ...

TOP