已取貨
Many thanks!

TOP

已取
Thank you, A sir!

TOP

希望大家可以18號前提取,以方便處理後補。

TOP

幾時有下一團 ar A SIR
我想要隻 EX-H34S AR.....

TOP

已取貨
thank you:)

TOP

A SIR 我想問重有冇得訂呀?
如果有PC-8FIB 幾錢呢?
THX SO MUCH

TOP

幾時有下一團 ar A SIR
我想要隻 EX-H34S AR.....
傻瓜 發表於 12/7/2010 09:28


遲下先會了

TOP

A SIR 我想問重有冇得訂呀?
如果有PC-8FIB 幾錢呢?
THX SO MUCH ...
三舊屎 發表於 12/7/2010 12:45

呢隻無現貨,約1K咁上下啦~~

TOP

請問ex33 34有冇現貨?

TOP

請問ex33 34有冇現貨?
ken2135 發表於 2010-7-13 14:34



    我都想知呀...
麻煩A-SIR

TOP