kennet 當前離線
進階會員
TOP
patrickwong55 當前離線
thabc 當前離線
初級會員
bbyubb 當前離線
我愛曲線
岩岩發現差電話個插頭都係5V 1A輸出...相信好多都係,,, Raymond 發表於 2011-3-12 00:18
kerwin0525 當前離線
benson173 當前離線
l3enjamin 當前離線
中級會員
dennix 當前離線
回復 kmb3av188 黃金$20有個WO 仲有你係可以插落PC 到差電 你真係覺得俾多十蚊要佢所 ... a886 發表於 2011-3-11 23:53
Dijeridu 當前離線
D伯
crabcrab 當前離線
..............................
呢個超市有時$9…如果搵代理入三百個可能唔洗 個差電器大陸深圳都用220v,咁應該都唔會有問題,只係插頭 ... dennix 發表於 2011-3-12 11:55