原帖由 max2009 於 2009-12-26 17:49 發表
收到電話, 要下星期28號才送到貨

今日收到電話??

TOP

回覆 471# 的帖子

no. 24號收到電話,今天才回港

TOP

Hand's Friend 黑色
28號 地鐵沒問題
最好尖沙咀或九龍塘,
請28號前打電話俾我傾傾

[ 本帖最後由 ccchow 於 2009-12-27 16:42 編輯 ]

TOP

貨已收 調校中

TOP

收到Nefil, 但係有顏色既問題。 我訂既係KM-16 silver white. 睇你幅圖應該係白網

TOP

收到網椅,但係有個問題。 我訂KM-16 , silver white
睇你個版就係白網grey底,但我我收到既係黑色底
麻煩yoda 大大跟一跟進。

TOP

到現在,未有收貨電話

TOP

原帖由 max2009 於 2009-12-28 18:58 發表
到現在,未有收貨電話


已打左電話過去丙運輸 ,而家即刻補送

TOP

間運輸都有d胡里胡塗
今日仲打多次電話黎聯絡送貨
唔通佢想送多張椅畀我

TOP

原帖由 kic883 於 2009-12-28 17:57 發表
收到網椅,但係有個問題。 我訂KM-16 , silver white
睇你個版就係白網grey底,但我我收到既係黑色底
麻煩yoda 大大跟一跟進。


KM-11

TOP