剛剛送到,調校中。

TOP

點搞架?24變29号,問佢28号6點後得唔得,又話唔得。
係唔係要我唔返工黎等收野?

TOP

原帖由 kic883 於 2009-12-24 18:43 發表
點搞架?24變29号,問佢28号6點後得唔得,又話唔得。
係唔係要我唔返工黎等收野?

http://www.mechk.com/cu.html
I find the complaint Number

TOP

收到貨+砌完
張椅真係好正
好舒服
master
thank you晒


Nefil開箱文
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... e%3D1&frombbs=1

TOP

貨已收 享受中

TOP

Hi Yoda,
Please check Email
Thanks

TOP

原帖由 kic883 於 2009-12-24 18:43 發表
點搞架?24變29号,問佢28号6點後得唔得,又話唔得。
係唔係要我唔返工黎等收野?


Hi kic883,

想問問座頭管理員可唔可以代收貨? 有D屋苑係可以的

TOP

貨已收 享受中, 十分好!!質量一流!!

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-12-25 14:40 發表


Hi kic883,

想問問座頭管理員可唔可以代收貨? 有D屋苑係可以的


我呢度係唔得既。

TOP

收到電話, 要下星期28號才送到貨

TOP