剛剛收到電話, 要下星期才送到貨

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-12-24 14:55 發表
HI ALL,

運輸同我講話禽晚已CALL SAI咁多位收貨人,依家睇黎資料同實際情況有出入,我已再次同佢地求證,有消息會儘快UPDATE大家的

請各位暫時耐心等候

我唸假期都好多人外遊...
如果可以既話..可唔可以比送貨公司個TEL.. 同件貨個NUM 我(PM)
因為我比較得閒.. 可以直接連絡佢
THX

TOP

仲未收到電話

TOP

剛收電話..我已經送緊黎啦

TOP

岩岩收到電話,成29號先送黎

TOP

just recieve call, need next week delivery
what a fxxking courier

TOP

係丫... 我都係下星期先有.. 時間都未定到丫..
我等佢.. 叫佢送夜D 都唔得..

TOP

自己提貨得唔得??

TOP

送到lu..享受中

TOP

Dear all Ergohuman Plus and Nefil 準用家,

今日已多番跟運輸聯絡及反映大家既意見
可能因為假日前夕關係,運輸安排真係失左D預算

個別有幾位MEMBER已收到我電話聯絡作跟進
另外有少數未能聯絡上既MEMBER,本人亦已發了EMAIL,當收到EMAIL既MEMBER請與本人聯絡再作進一步FOLLOW UP

再次代運輸向各位致歉

TOP