運輸通知貨物今天到港
未能及時安排送貨
要改明天下午再送到

TOP

剛收到電話...明天送貨

TOP

未收到電話呵

TOP

原帖由 jojoclub 於 2009-12-23 17:21 發表
未收到電話呵

Me too

TOP

原帖由 max2009 於 2009-12-22 18:12 發表
我都想24號收貨.
Thanks

今天未收到電話 , 明天上午未能送貨 , 那請安排26號送貨 ,麻煩大師.

TOP

但係我仲未收到電話既

TOP

原帖由 kic883 於 2009-12-24 09:37 發表
但係我仲未收到電話既

Me too... still waiting for the call to get my nefil.

TOP

好似得我一個收到電話咁GE...

TOP

原帖由 shan1128 於 2009-12-24 13:56 發表
好似得我一個收到電話咁GE...

我都未收到.. 聽日XMAS ... 之後又咁多日假期

TOP

HI ALL,

運輸同我講話禽晚已CALL SAI咁多位收貨人,依家睇黎資料同實際情況有出入,我已再次同佢地求證,有消息會儘快UPDATE大家的

請各位暫時耐心等候

TOP