小弟想28號收貨.
Thx!

TOP

我想24号早上收貨。唔該

[ 本帖最後由 kic883 於 2009-12-22 22:06 編輯 ]

TOP

23號11:30後收貨ok 嗎?

TOP

24號16:30後收貨ok 嗎? thanks

TOP

Hi all,

Ergohuman Plus/Nefil 已交由速遞安排運輸,我聽日會check check 個情況,你地既要求我已收到

聽日我會MON實個進度,再向你地UPDATE的

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-12-22 15:32 發表
已知 DiamondBlack, Guildwars 巴打想23號收貨,其他有需要的member都可以盡快通知,我會叫運輸特別註明


A lot of thanks, Master Yoda

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-12-22 15:32 發表
已知 DiamondBlack, Guildwars 巴打想23號收貨,其他有需要的member都可以盡快通知,我會叫運輸特別註明


送貨到幾點.. 晚上6~7 點打後... 得唔得
希望23號19:00後.. 或 24號 15:00 後...
其他詳情再PM 你.. 係公司CHECK 唔到EMAIL
THX

TOP

3) 12月28號後,尖沙咀面交

TOP

Hand's Friend 黑色
12月23號 19:00 深水步黃金對面麥當勞面交

pls confirm

TOP

Just received a call from the delivery company. The chair will arrive tmr

TOP