oagan 當前離線
Banned
TOP
WINGLESLIE 當前離線
進階會員
EliteX 當前離線
初級會員
saltimbranco 當前離線
中級會員
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 oagan 於 2009-8-4 00:43 發表 Confirm 我不用防凍液了,我自已買了瓶UV水冷液 另我P.M 你的事請幫忙了 ,P.M 覆我
gisellepang 當前離線
此用戶已列為拒絕往來戶 ...
原帖由 saltimbranco 於 2009-8-4 00:46 發表 39)saltimbranco 黑色1台(2個VGA) + MOS + 紅色 $1010 我係想要黑色上置全套X1 + MOS + 紅色水 另外加購一個VGA冷頭喎 $1010係計少左定係誤會左又或者減左價?
ballyng 當前離線
電腦白痴
clivemilk 當前離線
bigboss168 當前離線